středa 27. prosince 2017

Chaos

Životních zkušeností jsem začala nabývat poměrně brzy a ve velké míře.
Tento blog jsem založila z toho důvodu, že jsem chtěla sdílet svoje zážitky z práce v zahraničí, chtěla jsem se podělit o svém životním stylu s veřejností a také o svých častých úvahách. Jenomže krátce na to jsem se rozhodla to změnit.
Ne téma svého blogu, ale svůj život.


Zvolila jsem cestu náročnou a tou je kombinace studia a práce. Do toho jsem si letos po letech pořídila přítele, takže se to hezky sešlo a já během několika dnů se začala vzdělávat, našla si přivýdělek a vztah posunula na další úroveň tím, že jsem si k němu do bytu přinesla svých pět švestek.

A musím přiznat, že tento životní styl je velmi vyčerpávající.
Neustále mi hlavou plují myšlenky. Neustále.
Strachuju se, panikařím, neumím se zklidnit.

Asi nikdy jsem nezažila takto hektické období, ve kterém bych si  musela pomalu plánovat i kdy se půjdu vyčůrat.
Je mi líto, že nemám tolik času na své blízké, ale ještě víc je mi líto, že nemám čas pořádně sama na sebe.
Sport jsem omezila, nečtu nic nepovinného, nezazpívám si jen tak, nekreslím ani nemaluji, nepeču svému milému. A co bych dala za propařenou noc s kamarádkou a pořádnou kocovinu!
Nemám čas přemýšlet, jestli jsem šťastná, jestli mě to baví, prostě nemám čas.
A z toho jsem právě nejvíc unavená.

Přesto si za svými rozhodnutími stojím a věřím na osud, že mě zase nějak navede. Takže jediné, co teď potřebuji je, naučit se bojovat se stresem a hlavně si najít prostor, ve kterém bude jen moje já a bude se mít rádo a bude si užívat svojí přítomnosti!

Co se týče těchto stránek, samozřejmě už jsem si několikrát řekla, že nemá vůbec cenu, abych je udržovala. Období, kdy jsem měla kosmetický blogísek, se stovkami čtenářek, už mám za sebou a od chvíle, co mě kosmetika přestala tolik bavit, se ani nedokážu tolik zapálit do psaní.

Ale přece jen už to bude šest let, co jsem zveřejnila svůj první článek a byla by škoda nemít možnost občas nahlédnout do blogového světa a třeba i něčím přispět. Vím, že by mi tohle tady chybělo.

Jsem teď zkrátka v situaci, ve které bych si nejradši řekla, že žádné hobbies nemám a nemusím mít výčitky, že se jim nevěnuji, ale to bych tedy sakra měla mít, protože se tím pádem nevěnuji sama sobě a z toho se asi za chvíli zblázním.

Hodně sil všem, co si někdy připadají stejně.


Tento příspěvek jsem sepisovala několik dní před svátky, přes které jsem si však stačila dostatečně odpočinout a užít si spoustu času s rodinou, přáteli a svým milovaným. Takže se mi podařilo doplnit optimismus a cítím se mnohem vyrovnanější. Uvidíme, jak to budu zvládat, až se za pár dní ocitnu ve stejném kolotoči. 

Doufám, že na vás svátky měly stejně pozitivní vliv, jako na mě a přeji úspěšný start nového roku a hodně štěstí v něm!

6 komentářů:

  1. Nelam si hlavu s kamarády, ti praví to chápou a stojí při tobě i v tom špatným. A ti nesprávní tu prostě nemají co dělat.Od toho jsou těžké časy, aby sis uvědomila, že musíš být občas sobecká a nežít jen pro druhé. Máš tu přeci nás a na nás se můžeš spolehnout. Ty sama víš koho myslím.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavý článok. :) Prajem ti v novom roku veľa inšpirácie a splnených snov. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zvláštní článek. Dýchá z něj tvá unavenost, ale zároveň zápal. Takže mi asi nezbývá nic jiného než ti popřát mnoho sil a trpělivosti. :) A nezapomínej, že žádná práce ani škola nestojí za příliš mnoho stresu a depky!

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od nového roku jsem začala hodně pracovat na svém time managementu a je to o dost lepší :).

      Vymazat